Hamish Brown kommer til denne uges Danish Golf Challenge med masser af selvtillid i bagagen efter en stærk uge i Spanien, hvor danskeren sluttede alene på andenpladsen efter fire runder i samlet 22 under par.
Og selvom det lige akkurat ikke blev til sejren, ser Brown tilbage på ugen med stor tilfredshed.
Hvis man inden turneringen fik at vide, at man ender i omspil, så havde man selvfølgelig taget imod det. Jeg synes egentlig, det var en rigtig god uge, siger Brown til Danish.Golf.
Spillet begynder at falde på plads
Med en score på 22 under par over fire runder er det svært at komme udenom, at meget fungerede i Spanien. Og især ét område af spillet gav Brown gode svar.
Jeg synes især, at mit drive begyndte at vise gode tegn allerede i Italien. Når jeg driver godt og får ramt nok greens, så spiller jeg også godt. Det hænger ret meget sammen for mig, siger han.
Brown føler samtidig, at spillet generelt er ved at falde mere naturligt på plads.
Jeg føler ikke nødvendigvis, at der er ét område, hvor jeg tænker, at nu sidder det bare lige i skabet. Men jeg synes heller ikke, at der er noget, som føles helt skidt. Det hele hænger egentlig bare ret godt sammen lige nu, forklarer han.
Ser gode muligheder i Odense
Denne uge gælder det Danish.Golf Challenge på Odense Eventyr, hvor Brown tidligere har spillet i 2024.
Og selvom han endnu ikke havde været ude på banen inden interviewet, ser danskeren gode muligheder i setup’et.
Hvis man kan komme langt frem fra tee, og der bliver lavet mange birdies, så plejer det at passe mig meget godt. Så det er bare fuld fart fremad, siger han.
Danish Golf Challenge begynder torsdag, og der er fri entré for alle tilskuere hele ugen.